liannedanny.reismee.nl

Dag 6

Reacties

Reacties

Peter

wat een uitzicht zeg wouw

Edwin en Marja

Mooie foto, jammer van die gele vlek, Probeert hij de overkante te halen of zo. Leg maar uit aan de politie hoe het toch komt dat nou net dat kleine stukje rots daar afbrak. Een ja er zo te zien wel meer rotsbrokken afgebroken daar dus mijn advies aan die rotsblok knuffelaar, hou een beetje afstand alsjeblief, dan vinden wij de foto's minder eng om te zien.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!