liannedanny.reismee.nl

Dag 18

heeeeeeeel koud.

Reacties

Reacties

Peter

koud he!!

je pa

het is net die twee zee hondjes

arine

Heeft zelfs Danny het koud???

danny

ja zelfs ik!! moet even omschakelen van temperatuurveschil, als we hier een dag langer zouden zijn, kunnen de truitjes weer uit

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!