Reacties
Reacties
05 aug. 2010, 07:07
koud he!!
05 aug. 2010, 08:17
het is net die twee zee hondjes
05 aug. 2010, 13:30
Heeft zelfs Danny het koud???
05 aug. 2010, 16:49
ja zelfs ik!! moet even omschakelen van temperatuurveschil, als we hier een dag langer zouden zijn, kunnen de truitjes weer uit
{{ reactie.post_date.date | formatDate('DD MMM YYYY HH:mm') }}
Reageer
Laat een reactie achter!
De volgende fout is opgetreden
- {{ error }}
Je reactie is opgeslagen!
