liannedanny.reismee.nl

Laatste reacties

Hieronder vind je een overzicht van de laatste 100 reacties

je pa
reactie op: foto

schatteg hoor

Maaike en Victor

Echt leuk om nu achter jullie aan te reizen, we zijn nu in ieder geval voorbereid op de kou ;) Veel plezier nog de laatste dag! De pettenwinkel is inmiddels genoteerd dus waarschijnlijk zal Victor daar nog wel slagen voor de laatste petjes... :)

Groetjes,
Maaike en Victor.

lianne
reactie op: foto

Deze maakt Danny zo, mij lukt het niet

danny
reactie op: foto

ja zelfs ik!! moet even omschakelen van temperatuurveschil, als we hier een dag langer zouden zijn, kunnen de truitjes weer uit

Isabella

de laatste daagjes. Geniet er nog maar even van. Ik zal de verslagjes en mooie foto's missen. En bedankt voor de kaart!
Groetjes
Isabella

arine
reactie op: foto

ja, helemaal goed. WINTERjasmijn

arine
reactie op: foto

het aanzoek......

arine
reactie op: foto

Heeft zelfs Danny het koud???

mireille
reactie op: foto

ik zie dat deze foto´s nu we lukken hahahaha.....

je pa
reactie op: foto

danny en lianne in lofffffffffffffffffff

je pa
reactie op: foto

het is net die twee zee hondjes

Peter
reactie op: foto

leuk karretje

Peter
reactie op: foto

mooie foto

Peter
reactie op: foto

waar is mijnjas

Peter
reactie op: foto

gave tram

Peter
reactie op: foto

hollandse roos

Peter
reactie op: foto

heel appart zeg

Peter
reactie op: foto

dat is voor de remmen test

Peter
reactie op: foto

gezellie hoor

Peter
reactie op: foto

lijkt nederland wel

Peter
reactie op: foto

dat zijn de hele echte....

Peter
reactie op: foto

koud he!!

Peter
reactie op: foto

brug te ver

Peter
reactie op: foto

vakantie eiland

Peter
reactie op: foto

mooi hoor...

Peter
reactie op: foto

etenstijd!

Peter
reactie op: foto

ahhh wat lief

Peter
reactie op: foto

sterk spul....

Hanny
reactie op: foto

Ja ja, deze reuzen moet je in stukjes fotograferen!

Marisca

Harstikke leuk om zo iedereen mee te laten genieten van jullie reis. Ooit ga ik ook nog naar de States. Nog een paar leuke dagen gewenst ter afsluiting van jullie vakantie.

Tante Marieke

Hai Lianne&Danny,
'k Heb de afgelopen weken mee-genoten van jullie reis. Jullie hebben het erg naar je zin gehad, dat was wel duidelijk!
Hééél vééél gezien, allemaal hoogtepunten!
Jullie zijn vast "overvoerd"...
Kaart van Horseshoe-bend vandaag hier gearriveerd, jullie foto's waren mooier!!!!

mireille

hoi meis,

kom op ff doorzetten, lekker bij slapen en dan kunnen julli er nog twee dagen tegenaan. ben echt jaloers, wil ook graag weer naar amerika en heb jullie reis gevolgd!!!!!!!! hier is het weer ook niet alles hahahaha...
geniet er nog ff van, tot gauw.

kussie

mireille
reactie op: foto

wat een leuk stelletje hahahaha......allebei met koptelefoon hoor je elkaar ook niet!

Peter
reactie op: foto

leuke bouw tekening...

Peter
reactie op: foto

klein pinkie

Peter
reactie op: foto

klein duimpje...

Peter
reactie op: foto

Boom met haarlak erin

Peter
reactie op: foto

ohhh toch een kamer geboekt?

Peter
reactie op: foto

jeeee wat een hoop eikels het je rond ......... daar he...

Peter
reactie op: foto

ach wat lief....
Samen is naar muziek luisteren.

Peter
reactie op: foto

het enige eenkamer hotel in de buurt..

Peter
reactie op: foto

kijk uit overstekende bomen....

Peter
reactie op: foto

Radio 538 zal je wel niet kunnen ontvangen...

Peter
reactie op: foto

Houten kroon luchter

Peter
reactie op: foto

Hoge bomen vangen in dit geval heel veel wind

Peter
reactie op: foto

mooi dat verchroomde toyota Logo

Peter
reactie op: foto

Gespaard voor thuis...

arine
reactie op: foto

Die lui kom je ook overal tegen hè.....

arine

er is een gezegde die zegt: " The coldest winter I have ever had, was the summer in SF." Dat klopt dus.

Peter
reactie op: foto

hoeveel parken nog????

Peter
reactie op: foto

die is leuk

Peter
reactie op: foto

Vakantie werker

Peter
reactie op: foto

welke folder is dit?

Peter
reactie op: foto

Plaatje.....

Peter
reactie op: foto

prachtig

je pa
reactie op: foto

je moet maar zoo zien het is tog werk

wijnand
reactie op: foto

Wat een dooie boel.

wijnand
reactie op: foto

Wanneer laat je hiervan de ansichtkaart drukken?

Edwin en Marja
reactie op: foto

Welk foldertje Peter, ik dacht aan "Comming to America"of zo iets want met het zien van die mooie foto's krijg ik er steeds meer zin

Edwin en Marja
reactie op: foto

Hmm Peter neemt Death Valley wel heel letterlijk op.

Maar ze steken toch niet, dan zij ze slechts bedoeld als vissen voer

mooie plaatjes hoor

fam hensen

wat een verhaal allen maal leuk hoor hoob je gouw alles te horen van jullie heel veel plezier daar nog en tot gou en maak er een leuke vakantie wij gaan ook bijna hoor maar dan wat dichter bij dan jullie in egypte in hurghada ook lekker warm 42 a 52 graden geven ze het aan groejes van joyce storm en ik

Petra

Hoi Danny en Lianne, leuk hoor jullie reisverslagen, wij zijn net terug van vakantie en Arine attendeerde me op deze site wat hebben jullie ontzettend veel gedaan/ gezien zeg!!! geniet nog lekker van jullie laatste week in de V.S. en tot gauw!

Peter
reactie op: foto

zelfde foto maar dan dichtbij

Peter
reactie op: foto

erg mooi

Peter
reactie op: foto

uit welk foldertje?

Peter
reactie op: foto

appart gras

Peter
reactie op: foto

afmakuhhh

Peter
reactie op: foto

volgens mij kan je hier gratis zout krijgen

Peter
reactie op: foto

Niet veel mensen daar

arine en wijnand
reactie op: foto

goed voorbeeld doet goed volgen

arine en wijnand
reactie op: foto

goed staaltje van statiefwerk

arine en wijnand
reactie op: foto

danny je bent een kwal

je pa
reactie op: foto

wat een vet he

je pa
reactie op: foto

leef je maar uit knul nu kan het nog

Peter
reactie op: foto

je zou er bijna niet meer heen durven.

Peter
reactie op: foto

wowww

Peter
reactie op: foto

komt mooi uit als je net gezwommen hebt.

Peter
reactie op: foto

volgens mij moeten ze het bad weer vullen.

Peter
reactie op: foto

stoer hoor!

Peter
reactie op: foto

uit welk foldertje?

Peter
reactie op: foto

kijk eens aan, de plek voor een firefighter.

Peter
reactie op: foto

Devilsplace

Peter
reactie op: foto

niet eens bushokjes?

Peter
reactie op: foto

gokkuhhhhh

Peter
reactie op: foto

aj een ajax shirt, je wilt niet weten hoe het is afgelopen met ajax.....

Maarten
reactie op: foto

En ja hoor, zit ie lekker in ze Ajax shirt in the USA, KLASSE!

Peter
reactie op: foto

goh hebben ze dat daar ook al

Peter
reactie op: foto

heeee bekende foto

Peter
reactie op: foto

mijn vakantie woning

Peter
reactie op: foto

chen vind ze leuk

Peter
reactie op: foto

groot ongedierte hebben ze daar

Peter
reactie op: foto

ach poesieeee

je pa
reactie op: foto

ja dit is het hier krijg je kipen vel van heel mooi

Edwin en Marja

Even eten in New York, help mij even maar lag New York niet zo'n 2500 mijl verder op. Moet wel een hele lekkere piza zijn dan.

Maar zo verder te lezen hebben jullie weer een top dag gehad.

Groetjes

danny
reactie op: foto

voor me gevoel heeft ze er 200 gemaakt dus er moet er dan wel 1 goede bijzitten

mireille
reactie op: foto

prachtige foto, precies op het juiste moment gemaakt.

Isabella
reactie op: foto

doet me denken aan scrappapier met al die op kleur gesorteerde m&ms. Heb je trouwens al wat scrapspulletjes gescoord???

hertty

er is ook een groot outlet warenhuis aan de strip.

arine

pfff, je wordt al moe bij het verhaal

je schoon pa
reactie op: foto

mag wel hoor je loop het tog er glijk weer af hahaha