Laatste reacties
Hieronder vind je een overzicht van de laatste 100 reacties
Echt leuk om nu achter jullie aan te reizen, we zijn nu in ieder geval voorbereid op de kou ;) Veel plezier nog de laatste dag! De pettenwinkel is inmiddels genoteerd dus waarschijnlijk zal Victor daar nog wel slagen voor de laatste petjes... :)
Groetjes,
Maaike en Victor.
ja zelfs ik!! moet even omschakelen van temperatuurveschil, als we hier een dag langer zouden zijn, kunnen de truitjes weer uit
de laatste daagjes. Geniet er nog maar even van. Ik zal de verslagjes en mooie foto's missen. En bedankt voor de kaart!
Groetjes
Isabella
Harstikke leuk om zo iedereen mee te laten genieten van jullie reis. Ooit ga ik ook nog naar de States. Nog een paar leuke dagen gewenst ter afsluiting van jullie vakantie.
Hai Lianne&Danny,
'k Heb de afgelopen weken mee-genoten van jullie reis. Jullie hebben het erg naar je zin gehad, dat was wel duidelijk!
Hééél vééél gezien, allemaal hoogtepunten!
Jullie zijn vast "overvoerd"...
Kaart van Horseshoe-bend vandaag hier gearriveerd, jullie foto's waren mooier!!!!
hoi meis,
kom op ff doorzetten, lekker bij slapen en dan kunnen julli er nog twee dagen tegenaan. ben echt jaloers, wil ook graag weer naar amerika en heb jullie reis gevolgd!!!!!!!! hier is het weer ook niet alles hahahaha...
geniet er nog ff van, tot gauw.
kussie
wat een leuk stelletje hahahaha......allebei met koptelefoon hoor je elkaar ook niet!
er is een gezegde die zegt: " The coldest winter I have ever had, was the summer in SF." Dat klopt dus.
Welk foldertje Peter, ik dacht aan "Comming to America"of zo iets want met het zien van die mooie foto's krijg ik er steeds meer zin
Hmm Peter neemt Death Valley wel heel letterlijk op.
Maar ze steken toch niet, dan zij ze slechts bedoeld als vissen voer
mooie plaatjes hoor
wat een verhaal allen maal leuk hoor hoob je gouw alles te horen van jullie heel veel plezier daar nog en tot gou en maak er een leuke vakantie wij gaan ook bijna hoor maar dan wat dichter bij dan jullie in egypte in hurghada ook lekker warm 42 a 52 graden geven ze het aan groejes van joyce storm en ik
Hoi Danny en Lianne, leuk hoor jullie reisverslagen, wij zijn net terug van vakantie en Arine attendeerde me op deze site wat hebben jullie ontzettend veel gedaan/ gezien zeg!!! geniet nog lekker van jullie laatste week in de V.S. en tot gauw!
aj een ajax shirt, je wilt niet weten hoe het is afgelopen met ajax.....
Even eten in New York, help mij even maar lag New York niet zo'n 2500 mijl verder op. Moet wel een hele lekkere piza zijn dan.
Maar zo verder te lezen hebben jullie weer een top dag gehad.
Groetjes
voor me gevoel heeft ze er 200 gemaakt dus er moet er dan wel 1 goede bijzitten
doet me denken aan scrappapier met al die op kleur gesorteerde m&ms. Heb je trouwens al wat scrapspulletjes gescoord???
er is ook een groot outlet warenhuis aan de strip.
pfff, je wordt al moe bij het verhaal