Dag 12 St George - Las Vegas
Allereerst we hebben internet! Maar gisteravond zoveel gelopen dat we te moe waren voor ons verslag. Sorry!
Las Vegas - 42 graden + warme woestijnwind
Vandaag de grote dag voor Danny, we gaan naar Las Vegas, maar eerst nog even snel eten bij het hotel. Rond 8uur rijden we weg. Even snel een route beschrijving. Bij ST.George de north15 op en 139 mile verderop bij Las Vegas er weer vanaf. Wij doen het anders, we gaan een stuk binnendoor langs het state park; Valley Of Fire. Bij binnenkomst moet je zelf 10 dollar in een potje doen en konden we geweldige rotsblokken bekijken waar ooit vast 1 iemand over heeft gezegd goh dat is net een.....
We hebben dus een olifant gezien,bijkorfen,7 zussen,natuurlijke boog, enz enz...
Daarnaast was het best rustig en heel heet dus dat maakte ons best melig. We vonden het een heel mooi park en zijn blij dat we dit nog in de route hebben meegenomen.
Goed daarna door naar Las Vegas, na 2 lange rechte woestijnwegen kom je op een berg, en dan zie je de grote stad liggen, midden in de woestijn.
Via een omweg zijn we bij ons hotel aangekomen, hotel Circus Circus.Danny luisterde naar de Tom Tom en niet naar de Lianne Lianne. Eerst gezocht naar een parkeerplek in een enorme parkeerplaats toen we die gevonden hadden was het bijna een kwartier lopen naar de incheckbalie, dat had net zo goed attractie kunnen zijn zo lang was de rij van de 12 waren er maar 4 open. Toen koffers gepakt en op de kamer gebracht, we zitten op de 17de verdieping, maar kijken jammer genoeg niet uit over de Strip.
We lopen weer terug naar de auto, om naar het einde van de Strip te rijden en de auto bij het laatste hotel te zetten. Hotel Luxor. We lopen daar een beetje en kijken 2 andere hotels maar beslissen dan om de auto bij een ander hotel neer te zetten. Lianne haar voet doet te pijn ( al een aantal dagen ) en het gaat niet meer. Bij de volgende stop lopen we ook weer een aantal hotels af, maar ook de m&m winkel, waar Lianne haar eigen kleuren m&m`s mag scheppen. Het was maar goed dat Danny stop zei, want de 600 gram die ze had, had een behoorlijke prijs $15,75. Daarna nog de CocaCola winkel in, leeuwen gezien bij MGM hotel en daarna naar hotel New York om daar op aanraden van iemand de frappicino genomen. Toen weer terug naar de auto en naar ons hotel gereden de auto wat dichterbij geparkeerd en wat uitrusten op de kamer.
Om 18.00uur(kan iets vroeger of later geweest zijn) gaan we op zoek naar eten, we lopen richting de piratenshow omdat we dachten dat die om half 7 was, dat bleek een half uur later dus gaan we daar meteen eten, niet heel toepasselijk maar het was een Aziatisch restaurant. Daar vandaan konden we ook mooi de show bekijken. Het eten was heerlijk en de show was erg leuk.
Na het eten lopen we door naar venetie. En het Mirage hotel waar een vulkaanuitbarsting was om 8 uur. En daarna door naar bellagio. Vandaag gaan we weer die 2 shows kijken want het was helaas nog niet donker genoeg. De fontijnenshow was echt helemaal super!! Op het nummer van de titanic ging de fontijn 'dansen' Prachtig! Toen waren we wel helemaal bekaf aangezien het al 9 uur was inmiddels. De hotels zijn trouwens allemaal stuk voor stuk prachtig van binnen en de casino's zijn heel groot! Overigens hebben we de verleiding nog kunnen weerstaan mensen maar daar zal vast vandaag verandering in komen. Wat ons opvalt is dat er in het hotel nergens maar dan ook nergens bordjes met exit staan, de bedoeling is natuurlijk dat je zo lang mogelijk in hun paradijs blijf. Maar goed we gingen naar het hotel. We rijden een klein stukje zwart met de bus mee en het laatste stukje lopen we. Maaaaar toen kwam de rit om naar onze hotelkamer te komen nog; Eerst door het megacasino, de winkels,restaurants, de roltrap naar boven, langs nog meer winkels en restaurantjes dan langs het pretpark ( jaja mensen we zijn nog in een hotel ) en vervolgens langs het kleine casino om de lift te nemen naar de 17e verdieping pffffff
Toen we dat allemaal gedaan hadden zijn we als een blok in slaap gevallen.
Groetjes Danny en Lianne
Reacties
Reacties
pfff, je wordt al moe bij het verhaal
er is ook een groot outlet warenhuis aan de strip.
Reageer
Laat een reactie achter!
- {{ error }}