liannedanny.reismee.nl

Dag 16 - Oakhurst

Oakhurst - 33 graden

Vandaag werden we netjes wakker gemaakt door de wekker van Danny om 7uur, rond half 8 ontbijten we in het hotel, maar dit viel erg tegen. Om 8uur reden we richting Yosemite NP. Wat erg jammer isis dat het hotel dus erg ver buiten het park is, dus moesten we ruim 1½uur terug rijden gelukkig vielen de wegwerkzaamheden nog mee. Daar aangekomen via de shuttlebus naar het visitorcentrum gereden en de stempel opgehaald voor in het paspoort (de laatste helaas)

Hierhadden we de hike gedaan naar de waterval. Er kwam nog maar een klein straaltje uit, maar het was nog steeds erg mooi. We zagen mensen door de rotsen in het water dichter naar de waterval klimmen, Danny wilde dit ook erg graag, maar omdat Lianne al snel uitgleed en in het ijskoude water lag, zijn we omgedraaid en in de zon gaan zitten(tot onvrede van Danny)
We hadden nog gelunched in de village van het park en daarna via vele stops om foto`s te maken zijn we naar de Maria pose gereden voor de bustocht naar de Sequoia bomen, maar omdat er 60 japanners stonden te wachten EN het al laat was EN er file was door de werkzaamheden hebben we besloten om dit morgenochtend te doen omdat het dan veel rustiger is.

Rond 5uur waren we in het hotel, daar even uitgerust en rond 6uur zijn we weer bij het steakhouse van gister gaan eten en gevraagd om serveerster Sarah die ons erg beviel(we kregen haar nog ook)
Daarna boodschappen gedaan voor morgen.Lianne istoen de was gaan doen.(dat blijft toch een vrouwending) s`Avonds nog tv gekeken en vooral uitgaan rusten voor de laatste 3 dagen.

Groeten Danny en Lianne

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!