Dag 13 Las Vegas
Ook gisteravond weer als een blok in slaap gevallen, het was inmiddels al 23.30 dus vandaar hier weer het verslag van gister. We hopen vanavond wel op tijd te zijn.
Gisterochtend na het wakker worden besloten om een ontbijtbuffet te doen, voor 10$ p.p onbeperkt eten. Het eten was prima en met onze buiken vol gingen we Las Vegas ontdekken. We hebben een dagkaart genomen voor de bus want elke keer de auto pakken viel erg tegen. Met de bus stop je voor alle hotels en om de 12 min komt een bus. Eerst zijn we naar Bellagio geweest, wat een prachtig groot hotel is dat. Met een binnentuin vol met grote bronzen dierenbeelden. Daarna naar caesar palace, hier hebben we aardig lopen dwalen maar elke keer zagen we nieuwe dingen. We hebben geluncht in het miragehotel en zijn daar ook de secret garden ingeweest van siegfried en roy. Hier hebbenze al hun witte tijgers,leeuwen en dolfijnen. Er worden geen shows met ze gedaan en de hokken zijn erg mooi en groot. Het was ondertussen al bloedheet dus lekker naar het hotel gegaan om te zwemmen en rusten.
Tegen 7e de bus genomen naar het luxor hotel om daar foto's te maken. De bus terug liet lang op zich wachten maar we vermaakte ons wel met een man die daar als beroep bussen zat te tellen! Het was een gezellig gesprek. Uiteindelijk maar gaan lopen naar New York om daar een kleine hapje te eten, we zaten nog vol van de lunch. We zijn doorgelopen naar bellagio voor de fontijnenshow en waren het daarna zat en hebben de bus terug genomen naar het hotel.
Vandaag staat Death Valley op het programma maar eerst shoppen bij premium outlets en een scrapbookwinkel!!!!
groetjes danny en lianne
Reacties
Reacties
Even eten in New York, help mij even maar lag New York niet zo'n 2500 mijl verder op. Moet wel een hele lekkere piza zijn dan.
Maar zo verder te lezen hebben jullie weer een top dag gehad.
Groetjes
Reageer
Laat een reactie achter!
- {{ error }}