liannedanny.reismee.nl

Dag 1 Amsterdam-Los Angeles

Hier zijn we dan met ons eerste berichtje, uiteraard even kort want we zijn erg moe. In Nederland is het nu 5 uur in de morgen. Hier pas 8 uur avonds.

De vlucht is goed verlopen, we een lange rit maar die werd vermaakt met films,muziek en games. Ook het eten wat werd uitgedeeld viel goed ten smaak.

Morgen zullen we de universal studios gaan bezoeken.

Groetjes Danny en Lianne

Reacties

Reacties

mireille

rust lekker uit en geniet ervan, spannend hoor allemaal, ben jaloers hahahaha......

Justin

Hey leuk hoor ik zou het ook wel willen!
Veel plezier wat jullie allemaal gaan doen en mooi dat alles zo goed is verlopen! Succes!

Lilian (Scrapenjoy)

Wow......Lianne, ik ga proberen je een beetje te volgen...het is een fantastische trip die julllie maken.
Heb jaren geleden ook zo iets gedaan.

Genieten hoor heb ik toen ook gedaan.

Groetjes Lilian

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!