liannedanny.reismee.nl

Dag 2 Los angeles

Los angeles - Zonnig 29 graden

Vannacht om 01.00 klaar wakker nadat Danny even had gecomputerd konden we gelukkig nog tot 06.00 slapen. De dag begonnen met een broodje pindakaas en chocopasta. Vandaag stonden de universal studio's op het programma. De tomtom bracht ons netjes voor deur en zo waren we dus lekker op tijd.

We begonnen met de studiotour, hier staat vaak de langste wachtrij. De studiotour brengt je met een treintje langs de studio's en hier word dan een kleine minishow gegeven. Van een aardbeving tot een vloedgolf, van een vliegtuigramp tot jaws. Ook de rest van het park is erg gaaf. Nergens stonden lange wachtrijen en als je al moest wachten stonden er overal tv's en ventilatoren met nevel.

Nadat we alles hadden gezien en gedaan zijn we doorgereden naar de mulholanddrive, hier staan de duren huizen van la. Helaas weinig gezien door de hoge hekken en lange opritten, wel was het een mooie route.

Rond 6 uur gegeten naast het hotel. Weinig mensen maar wel erg lekker eten en voor weinig geld. Nu is het rond 8uur en gaan we lekker uitrusten

Danny en Lianne

Reacties

Reacties

Isabella

Die pindakaas en pasa hebben jullie toch niet zelf meegenomen he? Klinkt als een erg leuke dag. Hier is het op het moment 30 graden, dus we doen het rustig aan...
Dikke kus en veel plezier
Isabella

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!