Dag 3 Los angeles/Hollywood
Los angeles, zonnig 30,5 graad
Dit keer alleen even om 4 uur vannacht wakker en daarna kunnen doorslapen tot half 7. Danny wilde gisteravond al douchen maar kreeg alleen de kraan van het bad werkend, vanochtend kwam de monteur en die deed heel simpel 1 knopje omhoog en de douche werkte opeens....
Na het ontbijt weer broodje pindakaas en pasta ( en jawel de pasta is van fred en eddy dus die is meenomen haha ) gingen we op pad naar hollywood. Allereerst stonden de letters op het programma. Lianne had gelezen waar je ze het beste kon zien dus wij daar heen, maar helaas geen letters. Op naar de walk of fame. Bij de eerste beste parkeerplaats neerzet wat dus een grootte fout was. Het was 10$ maar wel nog 20 minuten lopen. Goed we oefenen maar alvast voor de wave.
Hoe dichterbij we kwamen hoe drukker het werd en je kon over de hoofden lopen. Ook bij de ster van micheal jackson was het erg druk. Danny wilde graag een tour doen dus even later zaten we met koptelefoon en camera om ons nek in een open bus opweg naar de huizen van beroemdheden. We hebben veel mooie huizen gezien de een nog mooier dan de ander. In Beverly Hills begint de huizen prijs bij 5 miljoen dollar en in Bel-air zelfs bij 50!miljoen dollar, helaas zagen we geen leuk huisje voor ons dus blijven wemaar in Oudewater wonen.Gelukkig kwam de auto ook nog op een vieuwpoint naar het hollywood sign dus die hebben we gelukkig ook!!
Er zaten kaarten bij voor madame tussauds dus ook daar hebben we snel een rondje gelopen. Daarna opweg naar de favoriet van Lianne, de queen mary. Dit gigantische schip ligt bij long beach. Om daar te komen helaas door de half LA. De wegen zijn hier overvol terwijl de meeste snelwegen al 8 banen elke kant hebben. Ook zijn de wegen hier erg triest, zelfs in Belgie zijn de wegen nog beter.
De Queen mary lag er mooi bij maar we zijn niet binnengeweest. Wel nog even in downtown long beach geweest en daar even rondgelopen, ijsje gegeten en uiteindelijk ook gegeten.
Nou dat was onze dag alweer!!
Reacties
Reacties
wat kan de aarde toch mooi zijn,
begrijp dat ik niet voor een huisje moet zoeken daar.
Hoihoi,
Zo te lezen weer een topdag. En al aardig wat materiaal om mee te scrappen als jullie weer terug zijn.
Reageer
Laat een reactie achter!
- {{ error }}