liannedanny.reismee.nl

Dag 4 Los angeles - Palm Springs

Los angeles -25 graden, Palm Springs 42 graden!!!

Zo vandaag begonnen aan de rondreis. Bepakt en bezakt opweg naar Palm Springs gelukkig maar 2 uurtjes rijden dus Danny had een makkie vandaag. Het weer veranderde in rap tempo net als de temperatuur. Met zo'n 17 graden verschil stappen we uit in het bloedhete Palm Springs. Inchecken ging makkelijk en al snel zaten we weer in de auto om naar een outletcentrum te gaan, tja wat doe je anders met 42 graden.

Gekocht bij lacoste, nike, puma en een vagesurfwinkel. Bijna in elke winkel waren wel bruine kleding voor lianne dus een ware droom. Op een bruine bikini naalles laten liggen.

Avonds in de hotelkamer gegeten want er stond een magnetron en om nou elke avond uiteten te gaan willen we ook niet. Het werd dus beef met spagetti.

Daarna wilde we graag een frisse duik nemen in het zwembad want afkoelen doet het hier niet. Helaaaaaassss was het water net zo warm als onze lichaamstemperatuur en was het gewoon niet lekker. Een ding scheelde je hoefte er niet 'doorheen'

Nou dat waren onze avonturen weer, morgen hele dag aan het rijden op naar Sedona

Reacties

Reacties

Maaike en Victor

Hoi Lianne en Danny,

Ook wij zijn vandaag uit Los Angeles vertrokken! Morgen gaan wij richting de Grand Canyon, hebben er erg veel zin in. Leuk om met jullie mee te lezen. Hoe bevalt het tot nu toe?

Groetjes,
Victor en Maaike.

arine

geweldig die verhalen. Fijn maar vooral gezellig om te lezen, maar eh......met ophalen straks geen wilde verhalen want die ken ik dan allemaal al.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!