Dag 5 Palm Springs- Joshua tree - Sedona
Zoals gewoonlijk om 4uur vannacht wakker. Het was bloedheet dus nadat we toch maar even de airco hadden aangezet nog even kunnen slapen tot de wekker om half 7 ging. Voor het eerst zat er ontbijt bij en dit was prima te doen. lekker fruit, broodjes en wafels.
Daarna op pad, onze eerste stop was joshua tree np. Daar eerst het visitorcentrum bezocht, de ranger gaf ons informatie en gelijk een paspoort gekocht waar je bij elk nationaal park een stempel kan krijgen.
We hebben 1 hike gemaakt en super veel beesjes gezien na 1 uur gelopen te hebben weer wat rondgereden enlekker gepicknickt kortom een prima ochtend. Daarna de lange reis ervaard naar Sedona, ruim 5,5 uur in de auto. Avonds bij Denny's gegeten en nu zitten we dit te schrijven in een vrij luxe hotel. Helaas regent het al een tijdje dus zullen we lekker binnen blijven.
Morgen op naar de Grand Canyon!!
Reacties
Reacties
En vergeet niet vandaag won AJAX van het kleine chelsea met 3-1 :D :D
Reageer
Laat een reactie achter!
- {{ error }}