liannedanny.reismee.nl

Dag 6 Sedona- Grand Canyon

Vannacht aardig tot goed geslapen. We werden wakker van de regen wat helaas nog steeds deed. Het ontbijt was gratis, simpel en goed. Daarna op pad naar de Grand Canyon. We zijn eerst een stuk binnendoor gegaan wat erg mooi was. Daarna stuk snelweg en vervolgens weer een (bijna) oneindige weg.

Bij de toegangspoorten van de Grand Canyon was het druk net als op de parkeerplaatsen. We hadden geluk en konden vrij snel een plekje vinden. Het was toch nog even een stukje wandelen maar wat je dan ziet is eigelijk niet te beschrijven. Erg mooi en 100 foto's zeggen eigelijk helemaal niks hoe mooi dit is. Danny heeft uiteraard lopen stunten maar hij is nog heel en leeft nog.

Om 4 uur hadden we de helikoptertour maar we konden al eerder mee. Ook dat was het helemaal!!!!!! Kortom we kunnen iedereen dit aanraden.

Daarna lekker bij de grote gele m gegeten. En nu gaan we zo een poging doen om te zwemmen. Helaas is het zwaar bewolkt hier dus een zonsondergang zit er niet in. Het is wachten op de eerste buien.

Morgen naar Page

groetjes Danny en Lianne

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!