Dag 7 Grand Canon- Page
Wat kan een nacht soms lang duren. Onze kamer was nogal licht en veel herrie van ijsmachine op de gang en we ontdekte ook dat als je naar de wc bent geweest het 30 min duurde voor de wc weer stil was. Het klonk ongeveer alsof de buurman het bad aan het leegkrabben was. We wilde eerst de zonsopgang zien maar toen we uit het raam keken om half 5 was het zo bewolkt dat we toch nog even 2 uurtjes hebben 'geslapen'. Danny met een shirt om zijn hoofd tegen het licht. Toen we vanochtend gingen uitchecken en dat vertelde keek de man alsof we het hadden verteld dat zijn moeder was doodgegaan. Danny dacht dat als we doorgingen hij elk moment in huilen kon uitbarsten. ( ohja hij deed er niks mee verder )
Ontbijt bij de mac gehaald want er was verder niks in de buurt. Dit opgegeten bij de grand canyon. Nog 1 vieuwpoint aangedaan en daarna doorgereden naar Page waar we om half 11 de antilope canyon hadden geboekt.
Gelukkig hoefte we niet in een open bus mee maar een kleine auto met heeeelee grote wielen. De tour was erg mooi maar heel druk. Gelukkig kregen we genoeg tijd om foto's te maken. Helaas was tegen het eind Lianne der batterij(van der fototoestel)op maar we hadden genoeg foto's.
Daarna naar het paria ranger station om de permits voor morgen op te halen. Morgen gaan we namelijk de wave lopen. De ranger was erg aardig en legte veel uit. Haar voornaamste advies was vroeg lopen en heel veel water. Morgen wordt het best warm ( 100 f = 37g ) en de laatste dagen zijn er vaak mensen in problemen gekomen door uitdroging. Morgen zullen we dan ook al om half6 gaan lopen dus heel vroeg op.
Daarna zijn we naar Horseshoeblend gegaan, toen we aankwamen en begonnen met lopen kwamen we 2 meiden tegen die ook met de tour meewaren, zij vertelde ons dat het boven was afgesloten omdat er een dodelijk ongeluk was gebeurt. Erg balen voor ons, dus zijn we maar boodschappen wezen doen bij de wallmarkt. In de hotelkamer stond een magnetron dus hebben we lekker in de hotelkamer wezen eten.
Tot morgen!!!!
Reacties
Reacties
Ja, dat lawaai van die ijsmachine's op de gang kunnen wij ons nog goed voor de geest halen....gek werd je ervan.
ales goet daar ik denk het wel geniet er maar van doeii
Hmm kon je niet bij de stekker van die machine komen
wat een k@t ding, slaap nu maar lekker en maak maar veel foto's zodat we ook eenbeetje mee kunnen blijven genieten
Humor........ de angstaanjagende foto's van Danny bij de rotsen.
Geniet ze allebei en kom weer veilig thuis
Reageer
Laat een reactie achter!
- {{ error }}