Dag 8 Page
Vandaag was het dan zover. We gaan 'de wave' lopen. Om kwart over 4 ging de wekker, snel opgefrist, spullen gepakt en iets over half 5 reden we weg.Naruim een half uurreden we vanaf de snelweg een off the road weg op. Dat heeft die armeCorolla geweten ook, 8 mile niet harder dan 20 en zoeken naar het beste pad.
Deze 8mile duurde net zo lang als de 30 op de snelweg ervoor.
Daar onzewandelschoenen aangedaan enin een boek onze gegevens opgeschreven,zodatze ons gaan zoeken als we s`avonds niet terug zijn.
Na eenwandeling van 5 kwartier komen weaan met onderweg tegengekomen 4 duitsers en 3 fransen. Ons viel het allemaal erg tegen qua groote, al was het wel heel erg mooi, dus toch de moeite waard,Na veel foto`s gemaakt en gegeten te hebben gingen we na bijna een uur weer terug. De terugreis was erg zwaar inmiddels washet al ruim 30 graden, maar na 1½uur komen we weer heel huids aan. We konden het in 1x vinden en zelf de meegenomen gps is niet nodig geweest. Er was ons goed geadviseerd om veel te drinken dat hebben we ook gedaan en hebben allebei 4 liter waterop.
Om 11uur waren we weer terug in het hotel, daar hebben we gedoucht en even bijgekomen.
Nadat we dachten weer fit te zijn gingen we om half 1 naar HorseshoeBlend, daarmaakt de Colorado rivereen kronkel in de vorm van een...juist een hoefijzer.Danny was weer helemaal de oude en had geen probleem met lopen, maar Lianne viel het nog erg tegen. Het was 20 minuten lopen door los zand.
Danny heeft de foto gemaakt, Lianne had het ongeluk van gister nog in haar hoofd.
Loop tijd 40minuten tijd van het foto maken en 'genieten' 2 minuten.
Hierna waren we naar de Glen Canyon dam gereden voor de tour, omdat Lianne helemaal op was, doen we de tour morgenochtend om half 9, er is ons gevraagd om ons om kwart over 8 te melden en te betalen.
S`middags hebben we lekker afgekoeld in het zwembad bij het hotel, en zijn we s`avonds (weer) bij Dennies gaan eten.Voor het eerst een voorgerecht te nemen Lianne had Nanchos en Danny chickenwings, wel allebei de half size, maar dit was al zoveel dar het hoofdgerecht een hele kunst was om het om te krijgen.Danny ishet gelukt Lianne helaas niet.
Na het eten niet veel meer gedaan, vooral opladen voor de komende dagen.
Avonds heeft Danny nog foto's gemaakt van de zonsondergang. Morgen op naar bryce canyon
Groetjes Lianne en Danny
ps @ edwin en marja, super lief en bedankt voor de extra fotoruimte:)
Reacties
Reacties
Zo dat klinkt als een hele vermoeiende en mooie dag. Wat een prachtige foto's.
Groetjes
Isabella
Samen met verschillende collega's naar jullie foto's gekeken. Allemaal oh's en ah's. Ze vonden het geweldig. Hanny natuurlijk het meest.
Ik kon niet achterblijven dus wat "fotogeld" gegeven.
Lief van je doorstuurtelefoontje via Cor.
Dag schatten, mamArine
Reageer
Laat een reactie achter!
- {{ error }}