Dag 9 Page- Bryce Canyon
Vanochtend lekker op tijd wakker en na een saai ontbijt ( geen brood ) opweg naar Bryce Canyon. Eerst hadden we nog een tour geboek bij de Glen Canyon dam. We vonden het allebei erg saai maar wel leuk om te kijken hoe zo'n dam er van binnen uit ziet.
De reis naar Bryce hoorde 2,5 uur te duren wij hebben er 3 uur van gemaakt. We moesten een tijdje stoppen voor het noodweer namelijk. De auto bij het hotel alvast neergezet en met de shuttlebus het park in. Uiteraard eerst een stempel gehaald voor ons nationale parkpaspoort en daarna verder. Met de bus hebben 2 vieuwpoint gekeken en deze waren prachtig!! We hebben echt even genoten van het uitzicht maar ook van het omweer wat in de verte ( jaja meer dan1 min. tot de donder ) prachtige beelden gaf. Helaas staat het niet op de foto omdat ik ( Lianne ) niet wist hoe het moest, tot grote frustratie overigens aangezien ik alle instellingen geprobeerd heb.
Ook hebben we vandaag onze eerste wildlife gezien!!!! Jaja 2 herten.
Toen we terug was, hebben we een beetje souveniers winkelsgekeken, eten gekocht voor morgen enz. Daarna heeft Lianne haar eerste was gedaan en dit ging super goed en snel.
Daarna lekker wezen eten bij het hotel, dit keer voor buffet gekozen en dit was prima. Op de hotelkamer de was opgevouwen en nu alweer bezig met dit verhaal.
Morgen weer een hike doen in Bryce Canyon
Groetjes Danny en Lianne
Reacties
Reacties
Wat maken jullie toch een hoop mee. De foto's zijn weer prachtig. Beetje teleurstellend dat het niet lukte om het onweer erop te krijgen, dat moet toch kunnen ;)
Groetjes
Isabella
Reageer
Laat een reactie achter!
- {{ error }}