liannedanny.reismee.nl

Dag 10- Bryce Canyon

Vandaag zitten we op de helft van onze reis. Alle dingen waar Lianne naar uitkeek is helaas al geweest ( the wave en antilope canyon ) De dingen die Danny graag wil zien komen nu nog ( las vegas en alcatrez )

Maar goed even over vandaag, vanochtend rond 9 uur een hike in Bryce gaan lopen, voor diegene die graag feitjes willen: queen garden trail en in overlopend najavo trail. Totaal 3,6km gelopen en daar 2 uur overlopen inc pauze. Vooral het laatste stukje was erg pittig. We moesten ongeveer 159meter weer omhoog klimmen en dit was effe afzien,

Maar goed toen waren we om 11 uur weer klaar, dus met de auto alle vieuwpoint afgeweest en bij de meeste even uitgestapt en gekeken. Rond het middaguur weer terug en toen lkr rustig aangedaan of je noemt het vervelen.

Lianne is alvast begonnen aan het fotoboek en Danny heeft geslapen en gepuzzeld. Ook nog even de kaarten op de bus gedaan en zo kwamen we de dag door. Avonds hadden we een magnetronmaaltijd en de rest van de avond doorgekomen met computeren en tv kijken.

Lekker een dagje vakantie gehad!!!! Morgen op naar Zion np

Groetjes Danny en Lianne

Reacties

Reacties

je schoon vader

helemaal gaar zit je op de e.h.b.o te wachten groetjes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!