liannedanny.reismee.nl

Dag 11 Bryce Canyon - St George

St George - 38 graden

Vanochtend lekker kunnen uitslapen, we werden wakker van de regen en zijn met regen weggegaan. Volgens de weerberichten bleef het tot zaterdag in Bryce regenen pfff wij blij dat we 2 goede dagen hebben gehad. Dichterbij Zion werd het gelukkig droog

Vandaag dan op pad naar Zion np. De werkzaamheden rondom het park vallen ons erg mee en we zijn dan ook rond 10uur in Zion. Eerst het rondje in het visitorscentrum en de stempel uiteraard en daarna met de shuttlebus het park in. In Zion mag je niet met je eigen auto dus dan maar met de bus. We laten ons tot het laatste punt rijden en maken een aantal foto's. Onze wandeling is bij de zion lodge en daar is ook een winkel/restaurant. We nemen een pizzaslice en een hamburger en als toetje een super groot softijsje.

Dat moet er natuurlijk af gelopen worden dus gaan we de lower en middle emeraldspool trail doen. Danny vindt het uiteraard een eitje maar Lianne miept al naar 100 meter. Haar voet,schouders, hoofd enz doet allemaal pijn. Maar goed toch nog net geen 3 km gelopen ( met hoogte verschillen he ) We hebben er 5 kwartier overgedaan.

Toen we klaar waren had Lianne het park wel gezien en zijn we lekker doorgereden naar St George voor de overnachting. Eerst lekker gezwommen en daarna naar de outletshops en restaurantjes.

Danny wilde graag naar de Jappaner en dit was een zeer goede keuze. Het was super lekker, allebei geprobeerd om met stokjes te eten maar na 2 happen toch maar het bestek gepakt. Daarna nog even langs winkeltjes maar op 2 shirts voor Lianne ( die had ze natuurlijk nog niet ) na niks gekocht.

Groetjes Danny en Lianne

ps, we weten nog of de komende 2 dagen een verslag komt, aangezien we morgen naar Las Vegas gaan en het internet kan er duur zijn............

Reacties

Reacties

Maaike en Victor

Echt leuk om dit allemaal te lezen. Vanaf vandaag reizen wij achter jullie aan dus we lezen alles aandachtig door :) Veel plezier in Las Vegas, wij kijken daar erg naar uit!

Maarten

Las Vegas............ WOUW! niet te veel geld uit geven he ;)

ja je pa

nou juli doen het beeter dan ajax dat dat was ook weer niks 1-1eerste helft goet tweede helft niks groetjes

Edwin en marja

Internet heel duur in Las vegas, Dan hebje zeker de drankjes nog niet gezien. Maar goed geef niet te veel uit aan die èèn armige bandiet. Geniet van de Strip, en Danny daar bedoel ik niet die dames mee die zich uit kleden maar waar het echte avond leven gebeurd. Weet je dat niet kijk dan maar eens op deze website www.amazinglasvegas.com.

Hier vind je een leuke agenda met mooie shows.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!