Dag 14 Las Vegas - Death Valley
Vanochtend weer ontbeten bij het buffet, na het eten was het eindelijk zo ver. Danny ging gokken na 30 min kwam hij terug met 80$ verlies. Overigens had hij dit geld gewonnen met de wk-poul en mocht hij dus lekker doen met geld wat hij zelf wilde. Bepakt en bezakt voor de laatste keer door alle gangen heen. Nog 1 keer gokken dan en ja hoor 2$ winst. We zeggen gedag tegen Las Vegas maar niet voordat we eerst naar het scrapparadijs gaan voor Lianne! Lekker gewinkeld en gelijk maar even inkopen gedaan bij de wallmarkt. Ook stonden vandaag de outletshops op het programma, het was er erg druk en warm dus na een lunch+Starbucks weer snel weg.
De route naar Death valley verliep snel en soepel en rond 6 uur kwamen we aan. Toen stond de thermometer op 115f oftewel47 graden. Goed dan nu een beschrijving hoe het aanvoelt in Death Valley
1) Loop naar een föhn en sluit deze aan.
2) Zet deze op de hoogste stand en hou deze ongeveer 20-30cm richting uw gezicht
3) U mag nu de föhn aanzetten.
Het klopt inderdaad dat u na een aantal seconden moeite krijgt met ademhalen en uw neus gaat prikkelen. Overigs kan het ook dat u gaat zweten en dorst krijgt.
Maar goed na lekker broodjes te hebben gegeten gaan we op pad naar badwater, dit is het laagste niveau in de USA namelijk . We lopen een aantal stappen en na de foto's weer snel de koele auto in. Die het trouwens prima doet in deze hitte. Terug bij het hotel doen we nog een rondje in de winkel en dan is de dag alweer om.
groetjes Danny en Lianne
Reacties
Reageer
Laat een reactie achter!
- {{ error }}